Sabtu, 17 Disember 2011

Anugerah Khas presiden

Alhamdulilah dengan keizinan daripada Allah s.w.t Gabungan Pelajar Melayu Semenanjung Cawangan Khas Universiti Utara Malaysia berjaya membawa pulang Anugerah Khas Presiden buat kali ketiga berturut-turut dalam PAt yang lalu. Kejayaan ini membuktikan komitmen majlis tertinggi serta barisan exco benar-benar berada pada landasan yang tepat. Perjuangan serta semangat gelombang hijau yang berada dalam diri kepimpinan serta ahli GPMSUUM diterjemahkan dalam bentuk hasil yang tidak pernah sama sekali kita bayangkan.

Saya selaku Yang dipertua GPMS UUM mengucapkan terima kasih kepada semua yang terlibat secara lansung mahupun tidak lansung dalam mengolah pergerakan dan aktiviti GPMSUUM. Kejayaan GPMS UUM kali ini merupakan kemenangan yang amat bermakna kerana buat pertama kalinya dalam sejarah anugerah khas presiden, GPMS UUM memenangi anugerah ini buat kali ketiga berturut-turut.

Dikesempatan ini, saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada barisan kepimpinan GPMS kebangsaan. tidak lupa juga kepada barisan kepimpinan GPMS Kedah.Tidak lupa kepada ayahanda GPMS UUM Datuk Dr Ahmad Faiz Hamid yang banyak memberi tujuk ajar dan nasihat kepada barisan kepimpinan GPMSUUM. sekalung penghargaan juga saya ucapkan kepada mantan YDP GPMS UUM. Kepada barisan kepimpinan GPMS UUM, anda merupakan krew terbaik sepanjang saya memimpin GPMSUUM. terima kasih juga kepada insan yang sentiasa bersama saya tatkala saya susah mahupun senang...penghargaan terakhir kepada ibunda yang tercinta serta arwah ayahanda yang banyak membantu meningkatkan motivasi untuk saya terus berjuang dalam memartabatkan anak bangsa.  Kepada semua YDP Cawangan Khas seluruh negara semoga persaingan ini menjadi persaingan yang sihat dalam usaha memajukan cawangan khas masing-masing.

Akhir kata, semoga GPMS UUM terus berjaya dalam usaha memartabatkan bangsa melayu. sesunguhnya, maju mundur, kaya miskin, dan hina mulianya bangsa itu terletak ditangan kita pejuang Gabungan Pelajar Melayu Semenanjung....kejayaan ini berkat silaturahim kita sebagai satu keluarga

Sekian....

0 ulasan:

Catat Ulasan

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More