Selasa, 22 November 2011

Biro Perkaderan dan Keahlian

Biro Perkaderan dan Keahlian


1) Bagi ahli-ahli baru GPMSUUM dibawah biro perkaderan dan keahlian yang telah mendaftarkan diri sebagai ahli semasa HOPEDAYS 2011 telah memperolehi SIRA .sila semak di maklumat aktiviti masing2.

2)Pada 18hb November 2011(3.30pm) bahagian perkaderan telah mengadakan MESYUARAT PERTAMA PERKADERAN DAN KEAHLIAN 2011/2012 di foyer library. Pertemuan pertama itu makin dikuatkan lagi dengan kehadiran Ydp GPMS Tuan Azmy, Timbalan Ydp saudara Amin dan Naib Yang Dpertua 2 saudara Affendi.Kehadiran mereka banyak memberi kesedaran dan semangat dalam memperjuangkan bangsa Melayu.Walaupun kehadiran ahli tidak ramai walaupun bergabung bersama ahli di bawah biro Dakwah dan Tarbiyyah tetapi sekurang-kurangnya kami dapat menyuntik sedikit sebanyak semangat itu kedalam jiwa mereka. Mereka yang hadir juga telah diberi SIRA atas kesedaran dan tanggungjawab yang mereka tunjukkan itu.
Tahniah dan syabas diucapkan kepada semua pihak yang telah menghadiri perjumpaan ini. Sekalung syabas juga diberikan kepada exco biro ini. Selamat datang ke dalam keluarga GPMS cawangan khas UUM.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More